THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Wednesday, November 4, 2009

Petang yang selalu ujan





Tiap-tiap petang,ujan.huhu.Maka tak dapat la aku joging..huhu..boringnyer duk dalam bilik ngadap laptop n buku time exam..NAK KELUAR..huhu..petang2 before exam boleh la jugak aku buat lawak dengan kawan2 tapi sekarang dah takde mood nak buat lawak n main macam-macam lagi dengan kawan2 aku..

Ada habit baru la minggu exam nie..aku SELALU lapar bila study..kejap lapar..kejap lapar..nak study je mula ah cari makanan..pastu nak tahu tak?Petang2 ujan woo...pastu aku huyung hayang kat meja study n drama study aku berakhir di katil..TIDAK !!!!!!!!

Bangun la kila oiii..study oiii mak cik..kan nak pointer tinggi...huhuhu..so dikala petang2 yang selalu ujan,maka telah aku snap beberapa gambar untuk tontonan hati aku ketika ribut melanda kawasan lembah pantai..hehehe....

Minggu exam ni gak..aku suka sangat makan sayur,beli semangkuk makan mcm ayam woo..haha...ape2 je lah kila..muahaha...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...