THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Tuesday, November 10, 2009

Syakila love supplement


Aku seorang kaki makan supplement..Suka sangat makan supplement..Tapi bagus ke..Masalahnya aku syik tukar2 supplement sesuka hati..Dah berpuluh duit aku dihabiskan untuk beli ubat nih..huhu...

Yang aku tahu aku makan Gingko tak henti2..huhu..Bagus memamng bagus..yang ni aku harus continue sampai tahun depan..Tiap2 bulan2 duit beli gingko..Tapi rasa nak try evening prim rose..Tapi aku rasa macam tak hebat sgt..huhu..ke nak gilir2 sebulan gingko sebulan prim rose..eh tak nak la...just continue dengan gingko tahun depan..pastu kalau rasa nak relax ubat beli blackmore ke..hmm..bgs gak tu...tu jelah pasal ubat nih

Then pasal susu..memandangkan aku rasa aku takut nanti tua2 aku bongkok n tak comel.aku rasa stat umo 2o nie kene minum anlene dah.hok ni akan jadi minuman wajib aku tiap pagi before g kuliah..Then aku nak continue gak dengan oat aku..aku dengan oat sangat tak dapat dipisahkan..Pasal minuman ..tu je lah


Pastu aku rasa aku kene minum madu..Baru otak geliga..haha..Ligat gitu dalam kuliah..Yang ni pas aku usha n try..aku nak continue dengan khel..sebab produk ni madu dengan spirulina..wajib3x


Then jugak..kalau pasal penjagaan kecantikan ke..nantilah aku pikirkan.Masuk umo 20 nie kene grand sikit..haha..Aku nak hargai aku punya umor n badan aku jugak..Juga Otak n perangai n tabiat n tingkah laku kene la jugak ubah..Matang sket...


Bila cakap pasal supplement nie,aku di dedahkan dengan ubat2 nie masa aku kecik2 agi.Time akak n abg aku nak exam,abah aku beli ubat..sebagai sampingan.N bila tiba turn aku pulak..hmm mcm tu jugak..makan ubat..hasilnya alhamdulillah..Usaha dah..kesihatah juga perlulah di jaga..


Disini aku nak buat pengakuan..aku memang addict dengan maggi..sangat tergoda..Tapi aku tak makan kat ipba.Balik umah toksah story la..aku makan je magi kul 12 tengah malam walaupun pada masa tu aku rasa aku tengah JILAT wax kete mak aku n aku tengah KEKAH lilin kat dalam stor...Aku penah makan magi seminggu straight n sampai aku demam 2 minggu.Padan muka ko kila...Padan muka..hahahha..Degil kan~ Abah kata jangan makan magi memandangkan aku ada sakit sendi...Tapi aki degil.makan jugak..N sekarang tak nak dah..huhu..Sebab pe bila g spital..70 hengget kena..Amik ko kila..

Kat sini jugak ingat nak post gambar beberapa botol supplement aku-tapi tak jadi la sebab aku rasa sume ubat aku sangat sulit untuk di publishkan.haha

N now supplement yang baru beli ialah Jus TOk Guru..Sedap . yang ni ada habatus sauda..Sesuai la jugak n melawan penyakit n buat badan aku ada tenaga serta kuat kan minda..hihihihihi...

ok la aku mahukan teruskan perjuangan paper ekonomi ku
bye2
salam jaga kesihatan
mood: like a stone

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...