THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Saturday, March 7, 2009

saya single jgn kata saya ada pakwe

untuk pengetahuan korang2 sume,saya single,komitmen saya hanya pada keluarga,kerjaya,kesenian,pelajaran,sukan,kawan-kawan semata-mata....jika anda kata saya ada pakwe,harap maap,kata-kata anda meleset n disini saya hanya ingin tegaskan,saya ingin berbakti kepada institusi pelajaran saya sahaja,apa yang saya lakukan bersebab n saya mohon anda semua faham..saya hanya cintakan kesenian sahaja.my passion ke arah itu......harap segala pengakuan ini menolak segala khabar angin yang membawa angin tak wangi....saya seorang yang merendah diri dan suka membuat pengakuan tanpa menipu dan hipokrit,saya hanya lah dri saya,lantang bersuara,n cakap benda yang berfakta dan mempunyai fakta kes yang jitu jer...bagi saya kejujuran itu penting dan saya ingin bersikap jujur kepada anda semua..jujur adalah satu kesenian..saya sedang cuba memperbaiki diri supaya menjadi manusia yang berkualiti...................

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...