THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Saturday, March 7, 2009

impianku

saya
nur syakilawani bt abd samad
bercita-cita
berkobar-kobar
ingin jadi pemimpin
lain dari yang lain
pemimpin berseni
berilah saya peluang
membantu anda
berbakti untuk anda
saya mampu lakukan
dengan izin allah
saya yakin
saya ikhlas..jika anda semua memberi kepercayaan kepada saya,saya tidak akan mempersia-siakan segala mandat yang diberikan.saya mampu terima segala tohmahan n saya mahu membawa pembaharuan yang unggul serta menjadikan kita semua lebih baik bahkan mampu membawa diri kita semua ke dalam tahap yang mampu dibanggakan sebagai seorang pelajar..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...