THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Saturday, March 7, 2009

jangan berasa hati

saya memang serius
buat kerja jer
tapi saya layan jgak kawan2
tapi saya tengah work
maaf dipinta
yang penting harus didahulukan
saya agak tegas
eh bukan tegas sangat
fahami lah saya
saya hanya bersuara
pabila ada yang tak betul
n harus diperbaiki
jangan biarkan ia bernanah
dan jadikan otak kita lembap
lembab tu satu hal
dengan saya sila cepat2
saya tak kisah orang nak kata apa
janji kerja jalan
tapi saya tak garang
saya lembut ke orangya
saya ramah
boleh kawan dengan suma
tpi orang yang tak paham sosial tu apa
tak tahu bnyak pasal jalinan persaudaraan nie
hnya yang pandai mengutuk,mengeji,menghina
memberi pahala free kepada ku n kepada yang lain
yang penting ada batas dalam suma tu
saya seorang yang pegang janji
tunai apa yang saya cakap
bukan main hentam keromo saja
papepun saya sedang cuba memperbaiki diri
jika ada apa-apa komen MEMBINA bukan PEMUSNAH
saya terima
kutuk pun sila lah
SAYA DIDIDIK OLEH AYAH SAYA SUPAYA BERJIWA KENTAL
saya suka bersahabat n suka tegur orang
yang penting saya hargai suma kawan-kawan saya
juga keluarga pencetus evolusi drift berganda dalam diri
ya allah
hamba mu ini memerlukan petunjuk mu dalam segala urusan..amin..semoga cita cita tercapai

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...