THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Monday, December 21, 2009

gud bye 2009

2010-yang bakal menjelma is quite challenging...dunno wat makes is challenge for me.But i have plan something for myself..i know i will losing something..apart from that, i dont mind when i losing something,i can gain my life again...so teruk bila tak dapat buat ape yang kita nak..mahu tutup cerita 2009 kerana aku merasakan hidup..pandang ke depan lah....pahit manis 2009,banyak benda yang belajar..kenal manusia,kenal masa,kenal sukan ekspeceli...haha..aku masuk kagum,yang tak penah terlintas nak masuk...akhirnya aku termasuk..haha...kene dedahkan diri dengan benda nih..oke..2010..so many things to do...


part one- pergi amik benda y aku nak amik*insyaallah dapat la berkat y diusahakan
part two- mencari keberkatan dan menambah kematangan sikit..hope dapat la
part three- langsaikan sume benda yang aku tulis dalam planner.tak nak ulang dah sini,benda kat dalam planner tu banyak...aku kene settle satu2...


tiga part nie aku kene settle..aku akan bg hadiah kat diri aku pas langsaikan sume benda nie..and get something new from myself...please i hate when im losing my grip again..its too hurt bila tak dapat langsaikan....bukan langsaikan hutang..setakat nie takde hutang...bebas dr ceti haram..hahaa


my blog..dear blog..is not just blog.aku perlukan tempat untuk aku tulis..semoga tahun yang akan datang umur makin panjang untuk aku ubah segala n jadi makin baik untuk orang sekeliling.....



nota selipar-currently not listening to any song coz dalam sesi berpuasa dari dgr segala lagu...hahahahha

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...