THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Monday, December 21, 2009

hair band dan tudung....



---contoh tudunng-----




saya nak hair band


sebab nak guna dengan tudung saya a.k.a pengganti telekung

kenapa saya memilih hair band

pertama=mudah nak pakai

kedua=ia sangat kemas

ketiga=macam2 kaler,murah senang nak dipadakan dengan tudung saya

keempat=boleh buat bersukan dan pakai time study pun boleh

so...untuk kelas yang dah nak mula nie. saya memerlukan tudung dan hair band

ada sape nak bagi ke..haha...elok juge tu kalau nak belanja..i wish i dapat...

actually saya nak tudung, nak wat latihan silat..tudung kaler itam..dan hair band untuk dipadankan padanya...

ok tata


nota selipar- bila nak beli masalahnyer

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...