THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Friday, May 1, 2009

sy nk blk dungun...


saya nak balik dungun sebenarnya
my hometown
bila saya dengar ank sedara saya ada kat umah
huhu
lama tak tengok iman...iman..dah pandai merangkak ye...
huhu...alang kol syirah, tapi syirah tak nak cakap ye
takpe takpe nanti alang balik cuti bulan 5 malas alang main kejar kejar ngan syirah...uhuk.uhuk..
saya jugak nak makan makanan yang mama saya masak...huhu..dah lama saya asyik makan yang kat cafe kantin n scud...exam dah dekat, saya kena study..banyak lagi benda tak setel..
i miss my family...huhuhuu...my abah also...
tiap petang saya kena ganti kelas KB
belom lagi berhempas pulas dengan benda lain
~takpelah~Good luck~tabahkan hati...pas exam..jom balik DUNGUN!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...