THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Monday, May 4, 2009

gastrik di picc


tepat jam 5 pagi saya bangun nak bersiap pergi picc
lepas kejutkan kawan2..cam mak pulak kadang2.takpela..bertolak kul 6.30 pagi tapi before gi tu saya tak makan...minum air jer..ingat dapat la tahan.tapi rupanya lepas je amanat dari menteri pelajaran ,adus pedihnya perut saya..time makan pagi la saya makan sikit just kuih seri muka je sikit..tetiba rasa nak muntah...urkh...saya tak dengar pon amanat, saya tertido atas kerusi....huhuhuhuhhu....ramai gak yang tido.....yang sihat pon tido gak..saya sempat la jugak amik gambar, tapi amik gambar sebelum sakit..selepas sakit saya takde mood nak amik gambar...langsung tk ada ubat dalam simpanan...petang ni saya ada gerko hoki..jangan saya pengsan sudah kat turf...dah penat pengsan tahun ni....sakit2............................
inilah gambar2 di picc...escape from shive darshine class....huhu

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...