THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Tuesday, October 27, 2009

Cerita kakak dah konvo..huhu



huhu
Tahniah wat kakak aku aka kak nor..Huhu..dah konvo.walaupun pos ni lambat publish sebab gambar konvo tak siap lagi...Ni gambar konvo dah dapat,baru le publish.Comel sikit blog aku.hihi..Sekarang dah jadi doktor,kalau aku sakit,senang la ea.haha..Terima kasih sebab bagi aku pinjam jubah konvo sebab nak posing2 jugak hari tu kat UPM bertarikh 9 ogos.Ni jugak first time ada pengalaman tengok orang konvo sebab tak dapat tengok adik beradik yang lepas konvo sebab time tu ada exam..waa..waa.

Paling best pasal konvo ni sebab aku first time jugak beli bunga hidup..aww.romantik nyer..wangi jugak bau bunga tu..hihi..Then amik gambar sebanyak 300+ tapi akhirnya time nak print aku terpaksa print 90 sahaja dengan alasan banyak sangat gambar..hehe..

Bila lak aku nak konvo..Belajar pun kena rajin2 macam kakak aku la,takle main2 n MALAS.huhu.Walaupun lambat menunggu tapi best sangat,pengalaman yang ternilai makes me wanna be like u..

So tinggal 3 lagi la anak abah yang belom kerja..aku,kak ti n jaja..huhu..so,jangan main2 banyak n jangan degil jugak..huhu..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...