THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Tuesday, June 16, 2009

WHY IS DIGGING?

Dalam post ini perkataan digging digunakan?serius nyer apabila perkataan ini digunakan sebagai term utama bagi blog saya.

Lepas ni saya akan memulakan kerja-kerja digging saya tetapi secara halus n sopan menggunakan cangkul yang ada~ahakz i noe dat kenapa digging ni payah,n saya rela n redha kalau nak digging ni memang payah dan saya sanggup...

wut a boring hols..gosh kenapa tak buat dua hari je cuti?huuhu..i am really afraid of my examination result,guess why, i think i had make a mistake on my answer sheet...ampun2......sem 3...sem 3...saya tak sabar sangat,why ?sebab i have somthing new to share about...pape pun ntah la, terima je la.....went to Kl again 2 minggu lepas.then g Perak....tu jee la xtvt yang ntah apa-apa sepanjang cuti yang langsung tak bagi makna apa-apa...sem 2 nie penting,kalau jadi pape kat time foundation ni, i am going to digging my self plak.huhu....


ya allah kurniakanlah kejayaan kepada kami semoga kami berjaya,ampunkan lah dosa-dosa kami.......amin.......

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...