THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Sunday, June 21, 2009

sem 3 ku dah bermula

Today sem 3 dah bermula..nyet2..jam berbunyi.haha..hampeh punya jam saya tinggal seminggu dah takde bateri..hahaha..then pukul 7.40 g kelas..macam biasa jalan sorang2...jalan2 sorang2 ni bagus coz ada ong sikit...ooopppss...terjumpa ustaz zaradi..pergi urus kpli masuk jap then masuk kelas.Macam biasa kerja wajib bila sampai kelas,opkos saya akan lap saya punya meja.bukak tingkap luas2 supaya nampak Menara Celcom..haha..ehh...lupa tadi jumpa mam kat foyer,sempat cakap kat mam saya demam but bukan selsema tut..tut...hehehehe...First lesson Pengajian Sosial satu..okey...boleh ikut flow...Pastu bersama mentor kelas saya,blaja bm...okey la...tapi agak keliru sikit pasal nyanyian abjad...but i have my own melody...kalau nak tahu,tadi tetiba teringat lagu formula kimia yang sir saya ajar kat sekolah.....lalallalal...but saya takkan nyanyi dlm kelas.....hobi saya bukan nyanyi lar,dengar lagu boleh gak..blaja punya blaja dah dapat tugasan...seronok juge...tapi hari ni tak cukup kawan sorang dalam kelas,takziah diucapkan buat saudara khairul Ekmal yang kehilangan nenda tercinta..semoga rohnya di cucuri rahmat...okey setakat ni je , i have works to do...a lot of works..but yang paling penting saya suka time dalam kelas,saya seronok belajar,saya seronok menjadi diri saya seorang pelajar kajian sosial...Syakila ,i love u..hakhak...study2 then kamu akan tenang....

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...