THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Wednesday, April 22, 2009

subjek PJ best


setiap hari khamis aku tertunggu tunggu subjek PJ..dulu time skolah memang tak suka PJ sebab kena bawak baju sukan dalam beg n kena tukar balik.

tapi semenjak duk IPGM KBA ni aku suka PJ..n hari ini kita orang terkejut jugak dengan imej baru en.hamzah dengan rambut barunya..cayalah en.hamzah..jadi bersemangat kami PJ sebab tengok rambut baru En Hamzah ( pensyarah PJ aku yang ajar kita orang buat senaman yang pelik2 n tak penah kitaorang tahu sbelum ini..en. hamzah orang jawa tapi takde slang jawa,hehe

hari ini ingatkan ada test lari 2.4km, tapi hari ini main permainan tradisional.before main tu, kita cam bese warming up kang terkehel kaki tangan, t tak le amik exam muet..ngeee...
pastu kita orang main galah panjang, ayam musang, kereta sorong..haha, main kereta sorong aku partner ngan kak saida, ksian dia tak le angkat aku, berat katanya..tak larat...baru je aku nak jalan cam scorpion, kita orang jatuh.banyak kali gak jatuh..takpe, pasni adik kila kila ( nama glamer dalam kelas ppismp ks cohort 5 ) akan kuruskan sikit badan n buang sport rim.haha..tapi aku pon tak larat nak angkat saida sebab aku gelak je kuat..haha..kak saida pon jatuh jugak..ngee..maaf ye kak

time main ayam musang, sape jadi ayam?haha..syafa a.ka. fa je nama manja yang aku kasi kat dia.dia jadi musang stelah diundi.muahaha..aku yang jadi anak ayam yang cute peluk je kak lela kuat2, sebab apa aku peluk kuat, sebab aku tak nak nanti aku kena,then aku terpaksa kejar korang sume, aku tak larat la nak lari2 nie..haha

then nuar ( bakal kapten hoki ipba) yang tu pert cakap, jadi musang n buat aksi cam lembu nak tanduk mangsa..hua,hua..nuar nuar ko jadi musang la bukan lembu..lawak la ko

then main galah panjang..aku tak bape paham nak main camne,so aku sorak n lompat2 je lebih.hehe.pastu main bola selipar, faiz lari laju gler.pelari umah biru tu.cayalah ko faiz, ko jadi atlet harapan hari ini.then before kelas berakhir, kami dapat asgment kena reka game.aku sekali group ngan kakak kesayangan aku, kak zack la.ngee..jom kak kita buat asgment sma2.sok aku kena bentang alat bantu mengajar Bm aku,aku teruja sangat..sebab aku suka kat slide n hasil kerja kumpulan aku..sume dedikasi..n bagi kerjasama..bagus!

so pengajarannya disini, PJ tu bukan setakat lari2 bust also include of permainan tradional n pegerakan yang diluar kotak fikiran..pasni jom kita bersukan.hari jugak aku dapat jersi PJ aku namanyer kila no 18..kenapa nama kila,sebab dalam kelas orang panggil kila singkatan nama syakila.panjang ea nama tu? aku pilih no 18 sebab besday aku 18/9/1990.simbolik kepada besday n umo 18 jugak la aku mulakan hidup baru sebagai student di IPGM KBA ni..

1 comment:

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...