THE REAL ME OF 2010

THE REAL ME OF 2010
Seorang aktivis Kajian Sosial, mempunyai semangat yang jitu untuk memartabatkan Kajian Sosial

Friday, April 24, 2009

berita gembira~



tajuk: Pelajar MRSM TUN Ghafar Baba ,Melaka menang pertandingan di Texas...



hari ini pukul 6.30 saya sms ayah saya bagitahu saya nak g exam muet mintak restu...then setelah berusaha saya pergilah ke tower blok untuk exam muet pada pukul 7 .15 pagi..berdebar nyer...paper pertama comprehension di mana saya kena jawab 6 petikan dalam masa satu jam setengah agaknya.hehe.saya tak bawak jam, nasib baik ada jam di dinding..pastu writing..tajuk social ills..thank god because my social studies lecturer has taught me about social ill in my subject..ngee..walaupun begitu, berlaku sedikit kecelaruan disini apabila saya agak nak terkantoi untuk jawab question one because saya jawab question two dulu..huhu..yang paling orang ramai takut ialah part listening..maklum la kami bukan budak tesl so tak la dapat tangkap sangat apa cd tu cakap, nasib baik telinga sudah dikorek..hehe..so dapatla dengar n paham..apapun kat cini, usaha sudah,doa yang tinggal dan berharap dapat band yang terbaik..aii cakap pasal berita gembira kat title saya nie, tadi baru dapat berita gembira sepupu saya menang pertandingan reka cipta kat texas..tahniah buat beliau, ijam chaiyok2..semoga kejayaan nya dicontohi ahli keluarga yang lain..gud luck ur spm akhir tahun nie..do ur best...

2 comments:

  1. doa byk2 ek..moga diberi yg t'baik..jaga diri elok2 :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih...boleh tahu sape nasa ni?

    ReplyDelete

Powered By Blogger

PeMInat SeTIa...